piektdiena, 2008. gada 18. janvāris

Drosme

Ir vajadzīgi rīti, lai baudītu nakti,
Par mums jau smejas citi, kas asarām tic.
Maskava, Tallini,Rīga šķietami skrien,
netici,aizlaidies,pagriezies vēl kaut reiz.
Drosme nav pateikt, drosme ir riet,
Izteikt un smiet...
drosme nav manī, tevī tā mīt,
es ota, kas iedvesmā trīc.
Kad nosistais mostas, mēs piekrāpjam,
kad sitam, tad mostamies.
Man nesāp, es raudu, ja sāpēs, ka līst,
tad nelīdzēs skūpsti, dūres un posts.
Rīt ap saullēktu dzisīs ,
kam piekrāpt nav lemts.
Netici cilvēkam, uzticies man.
Es pārcilvēks no tālēm, kas nācis
vai no plaukta, kas pie Nīčes istabā stāv.
Neliecies traucēta, es tikai cilvēks,
cilvēks ar šāvieniem galvā - kā jau mēs visi-
Es un jūs.

1 komentārs:

Inga Pizāne teica...

labs, klausies ;)!!!

īpaši spēcīgas likās rindiņas "es ota, kas iedvesmā trīc"
un
"es tikai cilvēks, cilvēks ar šāvieniem galvā - kā jau mēs visi"

/InGa