trešdiena, 2007. gada 21. novembris

Beidzot TAS ir noticis!!!!


Nu tad tā! Beidzot tas ir noticis! Līdz tam bija ilgs ceļš ejams, bet nu es varu teikt : "Tas nu ir fakts un neviens nevar TO apstrīdēt!" Vakar tas notika ap pulkstens 15.00. Sākumā bija grūti un nevarēja saprast kā tas īsti ir darāms un cik droši tas viss ir! Bet mani iedrošināja mana mīlestība... Viņa man čukstēja, ka viss notiek tā , kā tam jānotiek, un lai es nebaidos un gan jau viss būs Ok! Un bija! Nu es varu teikt, ka tagad viņa ir mana! Es pat nebaidos apgalvot, ka viņi es biju pirmais un ļoti ceru ka palikšu tāds vienmēr!( ja labi un mīļi paprasīsiet, tad varbūt uz kādu nedēļas nogali viņa būs arī tava :) )
...............
...............
...............
Es ceru, ka lielais R ar mani varētu lepoties! Viņš tagad nav vienīgais, kas to dara!

P.S. Interesanti, kurš atrāks pabeigs...?

7 komentāri:

Anonīms teica...

Aloha.Apsveikshu Tevi pirmaa:)!
Taada kaa gimene. Lielie M un R pa malaam un Tii pa vidu.
Tii.

Matiss teica...

Paldies, paldies! Bilde tieši iederas pie šī texta! :)! Lielais R tāds baigi liels un varens izskatās šajā bildē. A mēs pa maliņām kaut ko baigi domājam...

Anonīms teica...

Vinjsh tiira apelsiinu.Taatad uztur gjimeni.Vinjam arii ir jaabuut lielam.Lielajam R.Mees pa malinjaam domaajam par Anthony "Scar Tissues" :)

Matiss teica...

Nu, ja jau tagad notiek lielā apelsīnu tīrīšana, tad man prieks! ( apelsini smaržo labāk nekā zivis) un ja vēl atrodas laiciņš Anthony "Scar Tissues" , tad man dubults prieks sirsniņā!!! :)

Anonīms teica...

Lielajam R bija gadījusies arī 13h ilga darba diena...
Tii.

Matiss teica...

WoW! Tas jau ir nopietni.Tad jau cerams, ka vismaz Lielajam R būs laiciņš normāli izgulēties. Kārtīgs darba rūķis!

Ivars teica...

WOW WOW, beidzot , beidzot! Lai izdodas arī turpmāk plānus realizēt