otrdiena, 2008. gada 4. marts

ART

Ir viens jautājums, kas nodarbinājis cilvēces prātus jau izsenis.
''Kas ir māksla?'' Elementāri.
Rakstām visuzinošajā www.google.com atslēgvārdu
''art'' un baudam mākslu...



7 komentāri:

Inga Pizāne teica...

mana atziņa par to, kas ir māksla -

"māksla ir domāt, runāt un redzēt pasauli krāsu valodā"

/InGa

Matiss teica...

Māksla ir spēja priecāties par citiem...

Inga Pizāne teica...

arī, protams..

māksla jau nav tikai zīmēšana.. arī dzeja ir māksla.. jebkas var būt māksla, ja to māk mākslinieciski pasniegt ;)..

Anonīms teica...

netradicionāla pieeja.

Netradicionāli.





Ariadne

Matiss teica...

Man patīk kā par mākslu izteicās Remarks: "..to nav iespējams aprakstīt, to var vienīgi izjust.." Pilnīgi piekrītu.

Anonīms teica...

māksla...ir pilnīgi vienalga, kā tā izpaužas. māksla ir viss, kas ir spējīgs radīt emocijas vai arī likt aizdomāties...es tikai nezinu - vai māksla ir tikai tas ko ir radījis cilvēks?

Matiss teica...

Māksla ir viennozīmīgi ir saistīta ar cilvēcisko faktoru... piemēram, ja es atrodu kādu ļoti skaistu un savdabīgu akmeni ( piemērs ļoti banāls, bet,manuprāt, parāda labi domu).to diezvai kāds uzskatīs par mākslu, bet ja es noliktu pats šo akmeni zem udens pilieniem, kas laika gaitā piedotu akmenim savdabīgu formu, tad to jau varētu uzskatīt par mākslu...
māksla ir cilvēka domas, kas izteikta darbībā ( cita lieta vai pats cilvēks to dara apzināti vai nē)